Putin pionkiem Rothschildów

wwiii-bis-putin-dollar1Jako były trener koszykówki podziwiam umiejętności dobrego stratega, który potrafi poprowadzić grę. Władimir Putin byłby świetnym trenerem koszykówki, mistrzowskim pokerzystą, wyśmienitym sprzedawcą samochodów, a jest znakomitym przywódcą swojego kraju w kwestii polityki zagranicznej.

Gdyby nie fakt, iż Putin ma potencjał do bycia najbardziej despotyczną figurą w całej historii, byłbym fanem jego przebiegłości i zdolności przeprowadzania planów i precyzyjnych zamierzeń na wielu frontach.

Jednakże jest pewna grupa, której Putin nie jest w stanie przechytrzyć, wymanewrować, ani obejść jej zamierzeń. Są to siły kontrolujące Bank Rozrachunków Międzynarodowych.

W mediach alternatywnych Putin jest otaczany swego rodzaju kultem. Dla nich jest osobą, która przeciwstawia się finansowej międzynarodówce, posyłając ją do piekła. Według tych pełnych dobrych intencji, ale błądzących analityków Putinowi powiodło się tam, gdzie inni polegli (np. JFK, Hussein). Romantyczny wizerunek rycerskiego Putina jeżdżącego po świecie i ratującego go przed międzynarodową lichwą – nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Czy Putin zdaje sobie z tego sprawę czy nie, podąża za wytycznymi dużych chłopców z BRM i wszystko przebiega zgodnie z ich planami.

Artykuł wskazuje, iż na pierwszy rzut oka Putin przeciwstawia się międzynarodowej bankowości, jednakże w rzeczywistości, na głębszym poziomie, pozostaje on pod jej kontrolą.

Punkt początkowy

Wielu z alternatywnych mediów popełnia błąd twierdząc, że banksterzy tworzą jeden, skonsolidowany podmiot w zupełności dążący do jednego, czyli stworzenia pojedynczego systemu gospodarczego, który kontroluje planetę poprzez zarządzanie długiem. Ogólnie jest to prawda. Jednak międzynarodowa bankowość jest podzielona i gdy cele nie są spełniane, widzimy powstające podziały – to właśnie dzieje się obecnie.

Zanim zaczniemy analizować w jaki sposób Putin jest przesuwany po światowej szachownicy, zerkniemy pokrótce jak zorganizowana jest finansowa międzynarodówka.

Poziom pierwszy: Bank Rozrachunków Międzynarodowych

Międzynarodowy banking ma trzy główne poziomy. Dyrektorzy generalni tej wielkiej ekonomicznej sieci, z Banku Rozrachunków Międzynarodowych w Bazylei, siedzą u szczytu stołu. BRM zarządza światową ekonomią poprzez manipulowanie kursami wymiany walut (np. Międzynarodowy Fundusz Walutowy), ustalając oprocentowanie kredytów, wybierając czy poszczególnym krajom ma być „lepiej” czy „gorzej”, itd. Misją BRM jest prowadzenie banków centralnych z całego świata w kierunku Nowego Porządku Światowego, któremu również przewodzi.

Można powiedzieć, że zarówno znane jak i nieznane siły władają planetą.

Poziom drugi: banki centralne

Drugi poziom władzy składa się z banków centralnych, w tym Rezerwy Federalnej, która jest niewybieralną kliką prywatnych bankierów, którzy wydarli Kongresowi kontrolę finansową i kontrolują pieniądze narodu. I tak jest w każdym państwie. Oczywistym jest, że jeśli dany podmiot kontroluje pieniądze narodu, to równocześnie kontroluje tych, którzy używają pieniędzy, a to poprzez ustanowienie zniewalającego, drapieżnego systemu długu. Nauczyłeś się tej zasady już jako nastolatek, gdy rodzice mówili Ci: „Dopóki będziesz mieszkał w tym domu, będziesz robił to co mówimy.” Kompetencje budżetowe określają kto kontroluje zachowanie. Banki centralne z całego świata otrzymują rozkazy z Banku Rozrachunków Międzynarodowych, ponieważ monetyzacja waluty fiducjarnej, którą kontroluje każdy bank centralny, jest determinowana przez BRM.

Zupełnie zgodne z prawdą jest więc stwierdzenie, że banki centralne są rządcami narodów i reprezentują średni szczebel zarządzania w hierarchii.

Poziom trzeci: narodowe sektory bankowe

Trzecim poziomem tego przeklętego systemu są finansowe instytucje narodowe [Narodowe – w znaczeniu takim, iż mają swoją siedzibę na terytorium danego państwa – Minutus]. W naszym przypadku to np. Goldman Sachs, inne pomniejsze biura maklerskie Wall Street, jak również megabanki (np. Bank of America, Chase, Wells Fargo, etc.). Plany opracowywane przez BRM są realizowane przez te instytucje.

Domy inwestycyjne dzień po dniu wykonują zarządzenia z góry, czyli z BRM.

No i mamy wszystkich pozostałych, którzy są baranami, które nic niewiedzą o tym jak to wszystko funkcjonuje. Nie wstrzymuj oddechu po nagłym oświeceniu. Większość z nas ma zbyt wyprane mózgi przez system, aby osiągnąć ten poziom świadomości.

Plan zbudowania Nowego Porządku Światowego

Od roku 1944, kiedy w Bretton Woods ustanowiono dolara światową walutą rezerwową, Stany Zjednoczone Ameryki stały się policjantem świata, w rezultacie czego Amerykanie cieszyli się ekonomiczną dominacją, ponieważ w celu zakupienia energii reszta świata musi za nią zapłacić dolarami kupionymi od Rezerwy Federalnej. Po tym jak świat odszedł od standardu złota na rzecz waluty fiducjarnej, USA jest jedynym krajem posiadającym wypłacalną walutę i nasz standard życia jest tego odzwierciedleniem.

Amerykanom pozwolono cieszyć się tym najbardziej korzystnym statusem, ponieważ stało się to naszym zadaniem, w imieniu BRM, skonsolidować koalicję banków centralnych w celu wtłoczenia do tego systemu narodów, które tego nie chcą. Kiedy jakiś kraj, jak np. Libia lub Irak, próbuje opierać się tej polityce banków centralnych wciągania go w niewolę długu, jego przywódcy są mordowani, a jego obywatele stają się niewolnikami zakontraktowanego długu. W rezultacie tego USA prowadzą niekończące się wojny, mają ogromny dług i reputację „Wielkiego Szatana”.

Praktycznie wszystkie kraje na świecie uległy tej tyrani, z wyjątkiem Rosji i Chin. W mniejszym stopniu także Indie stały się problematyczne dla BRM, odkąd dołączyły do Rosji i Chin, używając waluty narodowej i/lub złota do prowadzenia handlu między sobą, odrzucając „wymaganego” dolara.

Jeśli BRM zamierza zrealizować swoje marzenie o Nowym Porządku Świata, gospodarki Rosji, Chin i USA muszą zostać zniszczone. Kiedy świat zostanie zrujnowany, z chaosu wyłoni się porządek. Putin jest główną siłą napędową w tym procesie.

Szach-mat Putina dla banków centralnych

Putin wygrywa z bankami centralnymi na dwóch poziomach. Po pierwsze jest pionierem starań na rzecz pozbawienia dolara statusu waluty rezerwowej świata. O to poszły wojna syryjska i iracka (sprzedaż ropy za złoto, a nie za petrodolara). Putin zdemaskował też fałszywą flagę Obamy (gazowanie syryjskich rebeliantów), tym czym była w rzeczywistości. Dalej, Putin jest teraz w stanie odmówić przyjmowania zapłaty w dolarach za gaz sprzedawany Europie. Jeśli petrodolar zginie, co stanie się z gospodarką USA? Jeśli do tego dojdzie, bardzo szybko dowiemy się dlaczego DHS zakupił 2,2 mld sztuk amunicji wraz z 2700 transporterami opancerzonymi.

Po drugie, Putin zagraża poprzez możliwość zostania głównym dostawcą energii. Wraz z podpisaniem ostatniej umowy gazowej pomiędzy Rosją a Chinami, Putin podminował kontrolę nad energią, którą banki centralne cieszyły się od momentu utworzenia Arabii Saudyjskiej (którą utworzono, aby kontrolować produkcję ropy).

Putin pluje Rezerwie Federalnej i innym bankom centralnym G7 w twarz, zachęcając Iran do sprzedawania ropy za złoto. Stawia to międzynarodowe finanse na głowie. Putin ma również wystarczającą siłę militarną, oraz jądrową, aby przeciwstawić się bezpośredniej, konwencjonalnej inwazji militarnej przeciwko Rosji. Putin ustawił się w pozycji kontrolującego potrzeby energetyczne Europy – Europejczycy będą zmuszeni wybierać między ogrzewaniem swoich domów, a pozostawaniem sojusznikami USA. W konsekwencji doprowadzi to do rozpadu NATO, a w porównaniu – zwiększy siłę militarną Putina.

Czy Putin naprawdę zabił Nowy Porządek Świata?

Marsz G7 w kierunku konsolidacji sił narodowych pod kontrolą banków centralnych utknął w martwym punkcie. Rosja, Chiny, Indie, a w mniejszym stopniu Brazylia i Republika Południowej Afryki rozwijają obecnie własne, niezależne systemy ekonomiczne. Kiedy Libia odmówiła poddania się regionalizacji, osłabienia własnej waluty i nieugięcie unikała wpadnięcia w niewolę długu, jej przywódcy zostali zamordowani a cały kraj został podbity przez al-Qaidę i satelitów wspieranych przez fundusze G7.

Jednakże Rosja i Chiny to nie Libia, ani Irak. Oba narody mają broń jądrową i liczne armie. W tej chwili marzenie o Nowym Porządku Świata wydaje się być martwe. Czyżby?

BRM przyjmuje strategię „spalonej ziemi” Sun-Tzu

Banki centralne G7 są bezsilne wobec Putina, ponieważ wymanewrowuje on je na każdym kroku. Ale i tak wszystko idzie po myśli dużych chłopców z Bazylei. Jeśli BRM ma poświęcić kilka banków centralnych, aby dostać to czego chce – niech będzie! BRM nie przejmuje się również tym, że dojrzewają warunki do wybuchu następnej wojny światowej.

Ponad dwa tysiące lat temu, chiński strateg Sun-Tzu określił militarną strategię, która jest nadal nauczana na naszych uczelniach wojskowych. Jedną z głównych zasad Sun-Tzu to umieszczenie żołnierzy na „spalonej ziemi”, jeśli chcesz, aby ciężko walczyli i osiągnęli zwycięstwo wbrew wszelkim przeciwnościom. Najlepszym wojskowym przykładem tego jest inwazja aliantów w Normandii 06.06.1944r., podczas drugiej wojny światowej. Żołnierze zostali zrzuceni na plaże z których nie było drogi odwrotu – mogli je opuścić zostając martwymi albo zwycięzcami. BRM stosuje strategię Sun-Tzu, umieszczając drugi poziom władzy, czyli banki centralne, na „spalonej ziemi”. Banki centralne G7 pobiją Putina lub polegną. Jednakże zanim nadejdą pośmiertne drgawki, narody G7 rozpoczną wojnę światową o gospodarcze przeżycie. Ponownie, z chaosu wyłoni się porządek.

Trzecia wojna światowa jest nieunikniona

Porażka banków centralnych w kontrolowaniu Putina sprawia, że scenariusz trzeciej wojny światowej staje się prawdopodobny. Putin podąża ścieżką niszczenia dolara jako waluty rezerwowej świata. Cóż więc zrobi Rezerwa Federalna? Wybuchnie wojna o utrzymanie status quo. Skoro Chiny, Rosja i Stany Zjednoczona zostaną wciągnięte do konfrontacji – zginą miliardy istnień ludzkich wraz z gospodarkami narodów. W rezultacie nadciągającej światowej tragedii, najwyższe władze finansowe świata będą oczekiwały na przystąpienie do tworzenia z chaosu nowego porządku, Nowego Porządku Światowego.

Skwapliwy pionek Nowego Porządku Światowego, czy też nie. Putin nie jest żadnym bohaterem. Robi dokładnie to, czego się od niego oczekuje. Nie miej złudzeń. Bank Rozrachunków Międzynarodowych kontroluje banki centralne, finanse świata i Putina. Nowy Porządek Świata żyje i ma się dobrze.

26 III 2014r.
autor: Dave Hodges
źródło: http://wariscrime.com/new/putin-pawn-rothschilds/
przygotował: Minutus

Posted on Marzec 30, 2014, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Świetna robota Uss. Jestem przerażony obecnym szałem putinologii. Przez trzy lata dostarczaliśmy infa o sytuacji w Rosji z rosyjskich źródeł. Na nic to, niestety. Ludzie wolą żyć złudzeniami, fantazjami i propagandą. Niestety, ale żyd putler to także jadowity skorpion, a jeśli jakiś putinolog temu przeczy, to niech uda się do Rosji i zamieszka w tym „raju”. Po 15 latach tyranii szełomowa depopulacja ruskich, złodziejstwo, narkomaństwo i alkoholizm, multikulti i chipizacja – na razie – dobrowolna. Wszystkie karty już rozdane i strony konfliktów obsadzone. Tak było podczas II WŚ i tak jest obecnie, w przededniu III WŚ.

    • przemądrzałe bydlę

      Artykuł to tylko fantasmagorie autora w stylu: Putin przeciwstawia się banksterom, bo jest ich pionkiem. A jakby się im nie przeciwstawiał, to też by był ich pionkiem. Czyli czego by nie zrobił, to zostanie okrzyknięty ich pionkiem. To co ma robić – nic? Szkoda, że autor nie dał swoich porad, co Putin powinien zrobić, albo co sam by zrobił na jego miejscu.
      Na tej samej zasadzie można oskarżyć cara Mikołaja II, że był pionkiem banksterów, bo się im przeciwstawiał, a gdyby się im nie przeciwstawiał, to nie byliby przyparci do ściany i nie musieliby zastosować strategii Sun Tzu i wywołać rewolucji bolszewickiej. A przez to, że Mikołaj II się im opierał, musieli zastosować taktykę spalonej ziemi i stworzyć komunizm, a potem na zgliszczach nim spowodowanych ustanowić nowy ład. Tak więc wszystkiemu jest winien Mikołaj II, który na pewno był ich pionkiem. W ten sarkastyczny sposób można podsumować powyższy artykuł i jemu podobne.

    • Sprawdzałem statystyki dotyczące Rosji i od czasów Putina widzę pozytywne odbicie. Czy mogłoby być lepiej – nie wiem. Dobrze nie jest, ale w porównaniu z latami 90 jest zauważalna zmiana na lepsze. Bloger „stop-syjonizmowi” troszkę się zafiksował na Putinie i jak widzę jedzie po nim skuteczniej niż po syjonizmie. Na moją głowę, jeśli Rosja wsparła Syrię, to syjonizmowi nie pomogła. W zasadzie to na stop-syjonozmowi nie ma ostatnio nic o Izraelu! Co to jest więc za STOP? Szastanie sformułowaniami typu „żyd puttler” zapala u mnie lampkę alarmową: albo mamy do czynienia ze świaodmą próbą obrzucania błotem albo z totalną błazenadą ocierającą się o demencję. W każdym razie to nie jest język poważnego człowieka. Mojego zaufania osobnik podpisujący się „Admin” nie uzyskał.

  2. http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=53

    30.08.91

    – Panie mój i moje Życie.

    – Ja Jestem. Milczenie jest najlepszą bronią po modlitwie.465 Wkrótce zdepczę Mojego wroga. Vassulo, posłuchaj Mnie:

    Wasz Najświętszy właśnie wskrzesza Rosję, aby stała się narodem prawym. Rosja zostanie oddana doskonała w ramiona swego Oblubieńca. Ja, Pan, uczynię ją doskonałą. Czyż nie powiedziałem ci, Moje dziecko, że trzymam Moją Rękę na jej zimnym sercu, aby je rozgrzać?466

    W dniu, w którym Moja oblubienica otworzy oczy i zobaczy Mnie, swego Małżonka, stojącego u jej boku, dostrzeże i zrozumie, co Moje Ręce w niej uczyniły. Dlatego też Rosja, Moja małżonka, otwarcie ogłosi Moje Imię jako Święte, a wszystkie złe duchy, które po niej krążą, uciekną. Powiedziałem wam o tym wszystkim, zanim to nastąpi, abyście uwierzyli, że to Ja, Wszechmocny, was prowadzę.

    Posłuchajcie Mnie. Nie ukrywam Moich Planów. Jeśli ludzie będą ulegać pokusie ukrywania Moich Planów, Ja, Moją własną Ręką, wszystko odkryję przed wami wszystkimi, zanim się urzeczywistni. Najświętszy uprzedza was. Nie grożę nikomu z was.

    Promień Niebieskiej Światłości wejdzie do wnętrza Mego Ciała,467 odmieni oblicze tej ziemi i przyniesie pokój braciom.468 To będzie zapłata za modlitwy, ofiary, pokutę, za stałość i wiarę świętych męczenników.

    Jeśli byliście stali i zachowaliście wiarę, nie bójcie się, gdy nadejdzie godzina wielkiego ucisku, gdyż Godzina ta musi przyjść, aby zmienić oblicze tej ziemi. W ten sposób wszystko, co zostało powiedziane w Fatimie, spełni się.469 Ojciec kocha was wszystkich i nie sądzi nikogo.470 Żniwiarz już rozpoczął dzieło. Dzieła Ojca wszystkich was zadziwią.

    A co do ciebie, Moje dziecko, przeczytaj ponownie Moje Orędzia. Czyż nie powiedziałem, że Ja, Pan, uczyniłem wiele cudów dla was i że uczynię ich jeszcze więcej w tych nadchodzących dniach?471 Czy widzisz, jak Moje przepowiednie się sprawdzają?

    Teraz mówię wam: wkrótce, Niebiosa wyleją na was Moje Przyjście. Mój Ogień zostanie rzucony na tę ziemię, aby spalić jej zbrodnie. Nie powstrzymam Mojej Ręki. Moje Święte Imię jest codziennie znieważane i gardzi się Moimi przykazaniami.

    Wszystkie słowa zapisane w Pismach spełnią się. Napisz: „W owej godzinie nastąpiło wielkie trzęsienie ziemi i runęła dziesiąta część miasta, i skutkiem trzęsienia ziemi zginęło siedem tysięcy osób. A pozostali ulegli przerażeniu i Bogu nieba oddali chwałę.”472

    Pozostało już bardzo niewiele czasu. Przebaczcie waszym bliźnim, gdy macie jeszcze na to czas.473 Podejmujcie akty wynagrodzenia, pośćcie. Jeśli jesteś grzesznikiem, który sieje zamęt pomiędzy przyjaciółmi, nawróć się. Przez wzgląd na Moje Święte Imię powróć do Mnie. Jesteś panem swej woli, ale nie Moich Planów i dlatego napominam cię, abyś szybko zawrócił.

    Szatan niestrudzenie wysyła swoich zwolenników do was wszystkich. Bądźcie czujni bardziej niż kiedykolwiek. Jego królowanie zbliża się do końca. To dlatego on zwymiotuje na tę ziemię jeszcze ostatni raz, mając nadzieję zmieść tyle dusz, ile tylko będzie mógł.474 Właśnie dlatego musicie mieć w sobie stałość i wiarę. Możecie bowiem tego uniknąć, a nawet przeszkodzić szatanowi w zwymiotowaniu na tę ziemię.

    Odwagi, córko, podnieś głowę i wesprzyj się na Mnie. Będę nadal ci pomagać.

    – Panie pełen Miłosierdzia, niech powrócą do Ciebie ci, którzy mówią: „pójdziemy naszą własną drogą.” Niech powrócą do posłuszeństwa Papieżowi ci chrześcijanie, którzy mówią mu: „pójdziemy naszą własną drogą.” Niech ich ludzka pycha spuści wzrok i niech ich zarozumiałość się ukorzy. Amen.

    3.09.91

    – Panie, Ojcze i Mistrzu naszego życia, nie opuszczaj nas ani teraz, ani w godzinie ucisku. Panie, Ojcze i Mistrzu naszego życia, pomóż Rosji wzrastać w Twoim Duchu. Ty, Który przeszyłeś osaczającego ją Czerwonego Smoka, Panie, Ojcze i Mistrzu naszego życia, wybaw nas od Buntu, w którym nieustannie trwamy.

    – Ach, Moje dziecko! Moim Oczyszczającym Ogniem pouczę was wszystkich. Poczekaj a zobaczysz. Teraz posłuchaj Mnie i napisz, Moje dziecko: Jeszcze niedawno większość narodów świata nigdy nie uwierzyłaby, że nieprzyjaciel, Czerwony Smok, straci swą moc w Rosji tak nagle. Vassulo, jeśli twoja siostra, Rosja, zbuntowała się przeciw Mnie, to było to spowodowane grzechami świata i jego zbrodniami. Tyrania przychodzi z niskości.

    – Czego jednak doświadczyły jej dzieci, ci męczennicy, którzy do Ciebie należą!

    – Jak mogę opisać, co te dzieci wycierpiały, do czego mogę to porównać, córko? Całe Niebo było w żałobie z powodu tych dzieci. Jej synowie byli bez środków do życia, a kto był przy nich, aby ich opłakiwać? Czy był między nimi ktoś wystarczająco silny, by przeszyć Smoka? Nie. Mieli tylko kości obciągnięte skórą. Jej dzieci żebrały o chleb. Prześladowane przez wroga, upadały pod swoim jarzmem. Jeśli potajemnie przychodziły szukać we Mnie ucieczki albo schronić się w Moich Ramionach, surowo je karano. Nie było im wolno okazywać Mi gorliwości. Śledzący ich byli bardziej szybcy niż żmije, pilnując każdego wykonywanego przez nie kroku. Gdy tylko mieli jakieś podejrzenie, że pod czyimś materacem ukryta była Księga Życia, zadręczano Moich synów i córki, osaczano, a później więziono. Ach, córko! Moje Oczy stale płakały widząc ten naród zmuszony mieczem do milczenia. Kapłani i prorocy byli więzieni i zmuszano ich do życia w ciemności. Wielu z nich zostało bezlitośnie zmasakrowanych na Moich Oczach. Ten naród – który kiedyś oddawał Mi cześć i wielbił Mnie otwarcie, promieniejąc jak szafir, cytadela radości – został, z powodu grzechów i zbrodni świata, zamieniony w pustynię, w wyjałowiony kraj!

    Mówię ci, córko, Rosja, twoja siostra, nie ukazała wam jeszcze tego, co spełni w Moje Imię. Najważniejszy Dzień ma dopiero nadejść i jak bardzo pragnę, aby już nastał! Módlcie się, módlcie się o ten Dzień Pełen Chwały.

    9.09.91

    – Mój Jezu?

    – Ja Jestem. Kochaj Mnie, Vassulo, to uśmierza gniew Mego Ojca wobec tego pokolenia. Modliłem się do Ojca za tobą, Moja mała, aby uwolnił cię od „ciernia”, który ode Mnie wzięłaś…475

    – Panie, proszę, wskaż mi fragment Pisma i potwierdź to, co właśnie usłyszałam od Ciebie.

    Otwarłam Pismo Święte i przypadkowo mój palec pokazał: „Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode Mnie ten kielich! Jednak nie moja wola, lecz Twoja niech się stanie” (Łk 22,42).

    – Bądź błogosławiona. Ja cię poprowadzę.

    11.09.91

    – Panie, patrzę na Niebiosa i szukam Rzeczy Niebieskich. Szukam Twego Świętego Oblicza, aby czuć Pokój i móc się rozradować. Szukam Twego Świętego Oblicza, aby móc je kontemplować.

    – Moje Oczy przypatrują się dzisiejszemu światu, jednemu narodowi po drugim, badają duszę po duszy w poszukiwaniu odrobiny ciepła, odrobiny hojności i odrobiny miłości. Jednak tylko bardzo, bardzo niewielu posiada Moją łaskawość. Bardzo niewielu troszczy się, by prowadzić święte życie. Tymczasem dni uciekają i są już liczone godziny przed wielką zapłatą.476

    Moje miasta477 stały się miastami nierządu. Bezlitosne! Stały się fortecami demonów! WSZYSTKIE wewnątrz ZEPSUTE, gryzione przez robaki! Schronisko dla żmii i skorpiona! Jakże miałbym nie spuścić na tych odstępców Mojego Oczyszczającego Ognia?…

    Nagle Jezus zmienił ton głosu i po kilku sekundach powiedział tonem bardzo poważnym, który mnie przeraził:

    Ziemia zadrży i zostanie wstrząśnięta.478

    I całe zło wzniesione jak Wieża479 legnie w gruzach i zostanie pogrzebane w pyle grzechu! W Górze, Niebiosa zostaną poruszone i zachwieją się fundamenty ziemi! Módlcie się, aby Ręka Mojego Ojca nie spadła w zimie.480 Piorunami i Płomieniami nawiedzę niespodziewanie wyspy, morza i kontynenty.481

    Słuchajcie uważnie Moich ostatnich słów ostrzeżenia, słuchajcie teraz, gdy jest jeszcze czas. Czytajcie Nasze Orędzia482 i kiedy Niebo mówi, powstrzymujcie się od lekceważenia i głuchoty. Uciszcie wasze głosy, a usłyszycie Nasze. Zastanówcie się dwa razy przed wydaniem sądu, zastanówcie się więcej niż dwa razy, zanim potępicie Dzieła Ducha Świętego. Nie oszczędzę ani jednego z tych, którzy wyśmiewają się z Ducha Świętego, bluźnią Mu bezczelnie. Sprawiedliwość strąci ich do otchłani.

    Wznieście wasze twarze i szukajcie Niebios, aby kontemplować Moje Święte Oblicze! Podnieście wasze oczy do Nieba, a nie zginiecie. Nawróćcie się! I proście Ojca, aby się ulitował. Niebawem, już wkrótce, Niebiosa otworzą się i Ja ukażę wam

    Sędziego. http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=53

  3. Reblogged this on misiakoala3003 and commented:
    Putin pionkiem Rothschildów

  4. Bez wątpienia zarządcy światowych finansów mają wielki wpływ także na Rosję – choćby przez pośrednią kontrolę ceł w handlu międzynarodowym oraz kredyty dla rządu. Jednak kilka miesięcy temu (I połowa 2015) Putin ogłosił upaństwowienie banku centralnego – to pierwsze takie wydarzenie na świecie w ciągu ostatnich 30 lat, jeśli dobrze pamiętam. To daje nadzieję na daleko idącą niezależność zarówno dla rządu jak obywateli. Zatem jeśli mają już pod kontrolą emitenta gotówki, to mogą mieć jej tyle, ile im potrzeba do rozliczeń wewnętrznych. Drugim krokiem powinno być powołane krajowego zespołu instytucji naukowych, finansowych i przemysłowych, które byłyby zdolne do wykorzystania tych pieniędzy do przekształcenia gospodarki kraju tak, by była jak najbardziej samowystarczalna – nie uzależniona od importu w działach takich jak: spożywczość, budownictwo, transport, energetyka. Bo to są podstawy życia narodu, które zasadniczo powinny być wolne od sytuacji globalnej. Jeśli to osiągną, wówczas staną się wolni we własnym kraju oraz będą przykładem światu.
    A co do wojny – zachodni systemowcy dążą do niej stale, jednak być może spotkają się z oporem społecznym (bo obywatele Zachodu wojen nie pragną) oraz oporem ze strony Niemiec i Chin, które zbyt wiele tracą i ryzykują w razie konfliktu nuklearnego. Próby wzniecenia tej wojny będą, jednak mogą jedynie przymusić gospodarcze potęgi do kompromisów i podziału gospodarki świata na zakresy wpływów pomiędzy siebie. Zatem dopóki władcy są zależni od społeczeństw i dopóki istnieje wielopodmiotowa sieć zależności globalnych, to do III Wojny może nie dojść. Możliwe, że trzeba na nią poczekać aż kraje będą rządzone przez korporacje, które z kolei nie będą zależne od społeczeństw, bo ich szeregowymi pracownikami będą już maszyny. Ale to już zupełnie inna opowieść…

  1. Pingback: Putin pionkiem Rothschildów « Tajne Archiwum Watykańskie

  2. Pingback: Putin pionkiem Rothschildów | forumemjot

  3. Pingback: BRICS narzędziem do stworzenia NWO? « Monitor Polski

  4. Pingback: Gospodarka Rosji stacza się, ale katastrofy już raczej nie będzie. Czy nacjonalizacja Banku Centralnego Rosji to element planu Rothschildów? Ukraina: Strach przed wojną paraliżuje biznes, kredyt z MFW to pomoc czy drenaż? Kijów walczy o reformy en

  5. Pingback: Gospodarka Rosji stacza się, ale katastrofy już raczej nie będzie. Czy nacjonalizacja Banku Centralnego Rosji to element planu Rothschildów? Ukraina: Strach przed wojną paraliżuje biznes, kredyt z MFW to pomoc czy drenaż? Kijów walczy o reformy en

  6. Pingback: Prezydent Putin a Bank Centralny Rosji, rzekomo kontrolowany przez klan Rothschildów… – blog polski

Skomentuj

