Witam!

Postanowiłem prowadzić blog. Tematyka zahaczy o politykę, historię, Nowy Porządek Światowy i parę innych tematów no… mam taką nadzieję. Mam też nadzieję, że nie skończę na dwóch lub trzech wpisach.

Z każdej strony otacza nas kłamstwo, propaganda, dezinformacja… Mam już tego dość! Szlak mnie trafia, gdy przypominam sobie kłamstwa jakimi karmiono mnie przez kilkanaście lat nauki w szkole. Mam tu na myśli szczególnie lekcje historii, ale również języka polskiego, geografii… Także ogólną atmosferę „poprawnego zachowania”, które przywodzi na myśl po prostu poprawność polityczną. Mam dość propagandy telewizyjnej, gazetowych kłamstw i radiowego bełkotu. Telewizja kłamie! Mam nadzieję, że i Ty odczuwasz podobnie. Sam dopiero od niedawna zorientowałem się w jakim bagnie współczesności żyjemy.

W związku z tym całym bajzlem postanowiłem coś zrobić. Gdy mam okazję to rozmawiam ze znajomymi, rodziną. Od dziś popróbuję też swoich sił w blogosferze. Już tylko internet został malutką oazą wolności słowa – staram się to wykorzystywać. Szukam po sieci wiarygodnych informacji, całkowicie ignorując (lub biorąc ogromną poprawkę) oficjalne przekaziory – tv, TVNy, TVP, radia, gazetowe szmatławce…

W tym miejscu pozwolę sobie zacytować fragment konstytucji:

Art. 54.

    Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Mam nadzieję, że mój blog pomoże Ci wpaść na trop. Na trop prawdy, która nie wystaje na skrzyżowaniach dróg, nie krzyczy na gościńcach i nie obnosi się w drogich szatach. Na trop prawdy, której odnalezienie sprawia wiele trudności, bowiem przekrada się ona zaułkami w ciemnościach nocy w starych łachmanach niemal nieuchwytnie.

„Tylko prawda jest ciekawa” – Józef Mackiewicz.

Posted on Kwiecień 7, 2011, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Nawiasem mowiac: Nigdy nie ma prawdy obiektywnej. 🙂
    Prawda jaka bedziesz przedstawial przejdzie przez Twoj filtr.

    • Nie pretenduję do roli jakiejś wyroczni, ale nie zgodzę się z Tobą. Nie będę powtarzał za Piłatem: „Cóż to jest prawda” (J. 18.38). Na pewno rozeznanie się w tym wszystkim jest trudne i zawsze jakaś kalka myślowa będzie zastosowana, ale opierając się na faktach można się dość dokładnie zorientować w tym całym bałaganie jaki nas otacza.

Skomentuj

